2010. november 6., szombat

Ajándék fotózás-Mónika,Ádám és Dominó

Ma Mónikával,párjával és kutyusukkal Dominóval találkoztam. Az FB indítottam egy játékot,ahol ajándék fotózást lehetett nyerni. Ők voltak a szerencsések akiket kihúztam. Csodálatos őszi időnk volt. Az őszi fények és színek ma velünk voltak. :)
Nagyon jól éreztem magam,rengeteg képet csináltunk. Dominó az édes kutyus igazi izgága örökmozgó. Fel is adta a leckét. :)
Mónikáéknak köszönhetően megismertem a Várkert és a Tabán minden zeg-zugát. :) Amíg nem láttam meg ezt a csodálatos helyet,Mónika még viccelt is vele,hogy innentől kezdve majd mindig ide akarok járni fotózni. Ez így is lett. :) Rengeteg lehetőség van ezen a helyen.














4 megjegyzés:

  1. Jó kis sorozat. Főleg azok tetszenek, amin őszi levelek is vannak! Dominó a lufikkal zabálnivaló :)

    VálaszTörlés
  2. Pedig nagyon félt a lufiktól. Érezte, hogy valami nem stimmel. :)

    VálaszTörlés
  3. Excellent shots!!! Congratulations!!

    http://balapertotarreu.blogspot.com

    Frank, Barcelona

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Bacu! Tudod,muszáj volt rá tenni pár kép erejéig! De jól állt neki! :)

    Móni,de jól tűrte azokat a nagy megpróbáltatásokat! :)

    Thank you Balaphoto! :)

    VálaszTörlés