2014. szeptember 30., kedd

Szilvi és Bálint esküvője

Szilvi és Bálint esküvője még május elején volt. Azóta eltelt már egy pár hónap,de az ő esküvőjüket sem fogom soha elfelejteni. Minden párom barátsággal fogadott,köztük ők is. A készülődéstől,egészen a lakodalom végéig velük töltöttem a napot. Kaptunk jó és rossz időt egyaránt,de ez nem szegte kedvünket semmitől. :) A kreatív fotózás a Turai-kastélyban volt,majd utána átmentünk az isaszegi erdőbe is készíteni pár fotót. A csapatmunka Szilviék esküvőjén is meg volt,hisz együtt dolgozhattam az én legkedvesebb virágkötőimmel a Wedding SWAT-al,sőt a szépséges menyasszonyt drága barátnőm Vica Zétényi Make-Up sminkelte. Így utólag is nagyon örülök neki,hogy én örökíthettem meg ezt a csodás napot. 










































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése