2014. február 9., vasárnap

Andi - Kismama fotózás

 
A szívemhez nagyon közel álló bejegyzés következik. :) Andival a csodaszép kismamával sokat dolgozunk együtt,hisz ő maga Wedding SWAT. Bátran mondhatom ezt,hisz minden esküvővel kapcsolatos problémát megold,illetve megoldanak a csapat többi tagjával együtt,legyen szó szervezéstől,egészen a dekorációg,de még a ruha kiválasztásában is segédkeznek. Ezt a szépérzéket illetve hozzáértést fektette be Andi a kismama fotózásba is. Hihetetlen,hogy telik az idő,hisz mikor megtudtam,hogy kisbabát vár,akkor is épp egy esküvői dekorációt készített Visegrádon,én pedig a fotók elkészítésében segédkeztem. Ez a pörgés már évek óta tart és tartani is fog a jövőben is. Mindenkinek szívből ajánlom őket,azoknak is akik még csak most tervezgetik életük nagy napját. A fotókat a 38. héten készítettük el,akkor már úgy voltak bármikor jöhet a baba,de Bianka nagyon jól érezte magát a pocakban,úgyhogy időre született,épp tegnap töltötte be életének első hetét. A kismama fotózás az egyik legszebb téma,hihetetlen milyen érzelmek tudnak felszabadulni,nem csak a kismamából,hanem a fotósból is. A pici Biankáról is mutatok egy képet,addig amíg el nem készül a sorozat. Ő volt eddig életem legkisebb modellje. Most csöppentem bele az ilyen pici babák fotózásába. Köszönöm Andinak és Ildikónak a nagymamának a segítséget,hisz sokat tanultam tőlük, és nagyon sokat jelentett nekem ez a pár óra,amit eltöltöttem náluk. :)

















 
Bianka
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése