2013. szeptember 28., szombat

Fanni - Modell fotózás

Nagy sóhajokkal mutatom meg nektek ezt a sorozatomat,hiszen, az alkotók nem szokták a saját munkájukat "dicsérni" és persze nem is szeretném,hisz a néző maga ítéli meg,hogy tetszik neki avagy sem. Most mégis azt kell mondanom,hogy nagyon elégedett vagyok a munkámmal. Természetesen ez igazi csapatmunka,a dicséret igazából a modellnek és a sminkesnek jár,hisz én csak fotóztam. :) Fanni egész egyszerűen fantasztikus modell,hihetetlenül profi.Olyan fegyelemmel dolgozik,hogy az állam leesett. :) Szót érdemel a smink is,hiszen Vica rajong a munkájáért, remek sminkeket készít. Az ő munkásságát is nagyon becsülöm,és nekem a megtiszteltetés,hogy vele dolgozhatok. A jó hír,hogy ezen a napon nem csak Fannit fotóztam,hanem Timit és Vivit is,aki szintén ügyesen mozgott a kamera előtt és nem mellesleg nagyon szép lányok,modellek. Nemsokára azok a sorozatok is elkészülnek és szintén nagy sóhajokkal mutatom be nektek.
Fogadjátok nagyon nagy szeretettel tőlünk ezt a sorozatot,hisz a szívünk,lelkünk benne van.

Modell: Farkas Fanni
Fotó: Kézdi Dóra- Doriphoto

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése