2013. április 4., csütörtök

Játék!



Szeretnék kedveskedni nektek kedves olvasóim egy kis játékkal,amelyet nem csak itt hanem a fb-n is közzéteszek,de nem facebook-os játék!!!
A nyeremény természetesen fotózás lenne. Arra gondoltam,hogy két különböző fotózást lehet nyerni,az egyik  baba és/vagy gyermek illetve portré.
Amolyan hirtelen ötlet ez most részemről,úgyhogy nem is szeretném elhúzni az időt. Így a határidőt vasárnap délután 18.00. óráig szabom meg,hogy még aznap meg is legyen a sorsolás. Szeretném hangsúlyozni,hogy nem like és megosztás gyűjtésről van szó, hanem ez annak a picike közösségnek szól,aki eddig is nyomon követte munkámat itt vagy a facebook-on. :)
Ami talán a legfontosabb,hogy a fotózások Budapesten lesznek,kérlek ezt mérlegeljétek.
A bejegyzés alatt hozzá tudtok szólni a játékhoz.
Akinek van blogspot-os oldala,az természetesen névvel együtt tud hozzászólni,akinek nincs,az úgy fog megjelenni,hogy névtelen. Ezért minden esetben kérlek titeket,hogy írjátok oda hozzászólásban,hogy
baba vagy gyermek vagy portré fotózást szeretnétek és a keresztnevetek. Felülről lefele lesz a számozás sorrendben,ez majd a sorsolásnál lesz fontos. :)
Játékra fel! Vasárnap este sorsolunk! :)

15 megjegyzés:

  1. Szia! :) Én szeretnék lenni az első... :) 2kisfiamról (3,5 és 1évesek) szeretnék Gyermek fotózást! Köszönöm! Szép estét!!! Kitti

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én baba fotózást szeretnék, de portrénak is örülni fogok :) Pácser Szandra vagyok :)

    VálaszTörlés
  3. Szia kedves!én eddig a háttérből
    csendben figyeltem a szebbnél-szebb munkáidat!Úgy gondoltam most kipróbálom szerencsèmet..!:))) Èn portrèt szeretnèk :) Minden jót kívánok:O.Vivie

    VálaszTörlés
  4. Szia. Ha lehet két gyerekről együtt gyerek fotózást, 4 és 1évesek,akkor én egy olyannak örülnék. :-) Lukácsné Pásztor Zsuzsi

    VálaszTörlés
  5. Portré, rólam, my god... játszom :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Két lányom van Réka 9éves Dóri 1éves róluk szeretnék fotókat. :-) Nagyon tetszenek a munkáid :-)
    Tábori Éva

    VálaszTörlés
  7. Szia! Én elsősorban babafotózást szeretnék az 1 éves kisfiamról, de a porténak is örülnék! Novinics-Domokos Tímea

    VálaszTörlés
  8. Portért szeretnék, nagy álom... Piri

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nagyon jó ötlet ez a játék, én a portré fotózást választanám! :) szép napot! Tamás Évi

    VálaszTörlés
  10. Szia! Én családit szeretnék! Üdvözlettel: Gergely Zsolt

    VálaszTörlés
  11. Szia! Kislányomnak és családjának szeretnék gyermek, vagy családi fotózást! :) Köszönjük! Szunyog Lajos

    VálaszTörlés
  12. Szia! Családi fotózást szeretnénk :) Köszönöm: Moravecz Krisztián

    VálaszTörlés
  13. :) A lányomnak hamarosan névnapja lesz! Mondhatni fotó mániás! :) Szuper ajándék lenne neki egy fotózás a fiúkról, vagy esetleg egy családi! :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  14. Jó reggelt! :) Nekem 2gyönyörű fiú unokám van, a nagyobb 3 és fél éves, a pici 1éves. Róluk szeretnék képeket, esetleg pár a fiamékkal közös családi fotót is. Köszönöm szépen! Szép napot! Moravecz Erika

    VálaszTörlés