2013. február 28., csütörtök

Anikó - Lovas kismama fotózás

Csoda. Nem is tudom mással jellemezni ezt a fotózást. Talán azzal kezdeném, hogy igazi öröm volt számomra, hogy Anikót fotózhattam, hisz én készítettem róluk a jegyes az esküvői fotókat is. Most pedig kismamaként állt a kamera előtt. Közös álmunk vált valóra ezzel a fotózással, hisz együtt terveztük, hogy valamilyen fotózásnál köszönjön vissza a ló a képen. Most sikerült ezt megvalósítani. Soha nem kerültem ilyen közel a lovakhoz, mint most, de mindig is csodálattal és tisztelettel tekintettem rájuk. Boko, nagyon kedves paci, aki biztos vagyok benne,hogy érezte, a pocakban lakik valaki, és ezt meg is erősítette bennünk. Benti képek is készültek, arról egy pár képet egy másik posztban mutatok. Úgy érzem abszolút érzelemdús fotók készültek. Anikóval együtt köszönjük a lehetőséget, hogy Boko részt vehetett ezen a fotózáson. J





























1 megjegyzés:

  1. Csodaszép fotó születtek. Nagyon nagy élmény pacit fotózni.

    VálaszTörlés