2012. június 19., kedd

Anikó és Szabolcs - Esküvő fotózás - 2012.06.16.

Anikó és Szabolcs esküvője 2012.06.16-án volt,egy csodálatos napsütéses napon a Sipitó Pihenőparkban.
A készülődésnél is jelen voltam. Szeretem ezeket a pillanatokat is megörökíteni,ilyenkor a legnagyobb a sürgés-forgás. :)
A kreatív fotókat is a park területén készítettük el. Nagyon meleg volt és sikerült egy picit le is égnünk. :) Ezek után következett a polgári szertartás. Amikor még csak díszítették a helyszínt, ámultam-bámultam,hogy vajon  milyen csodát fognak ebből kihozni. Így is lett,nem is tudom máshogy kifejezni a polgári szertartás helyszínét,mint a "Szerelem szigete". Nagyon szép volt. Az anyakönyvvezető olyan szépeket mondott,hogy sokszor én is a könnyeimmel küszködtem.  :)
Miután vége lett a szertartásnak,átsétáltunk a lakodalom helyszínére,ahol hajnalig tartó fergeteges buli vette kezdetét. Itt olyan sok téma volt fotózás szempontjából,hogy egy új poszt keretében fogom nektek megmutatni. Legalább még egy picit izgulnak az Ifjú Házasok! :-)
Anikó és Szabolcs,mégegyszer szeretném megragadni az alkalmat,hogy Nagyon Sok Boldogságot kívánjak nektek!




















































8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis sorozat, én is most készülök esküvő fotózásra :) ugye az új gépedhez nincs még teleobjektív?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gábor! Köszönöm szépen ! Mit is kívánhatnék neked, hát mindenképp szép fényeket! :) Sajnos még nincs hozzá!

      Törlés
  2. Bognár Zsuzsanna2012. június 20. 13:50

    Nagyon szép felvételek ill. fotók.Visszaadják a perc ill.az esemény hangulatát és érzéseit.Nagyon tetszenek,kreatívak és természetesek.A guggoló kislány fényképe is fantasztikus!Gratulálok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Zsuzsanna! Örülök,hogy így tetszik neked ! :)

      Törlés